Rapportering af rengøring

 

Du kan læse hele brochuren om rengøring længere nede på siden.

 

Hvor bliver der gjort rent?

Som udgangspunkt er ISS’ rengøringsassistenter ansvarlige for rengøring af alle lokaler. Der er dog undtagelser, hvor brugerne selv er ansvarlige for rengøringen. Det gælder blandt andet værnepligtiges indkvarteringsfaciliteter, Hjemmeværnets underafdelingsdomiciler, hangarer og værksteder – medmindre Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse i særlige tilfælde bestiller rengøringen.

 

Hvornår bliver der gjort rent?

Fælles lokaler som mødelokaler, undervisningslokaler og toiletter er som udgangspunkt rengjort inden normal arbejdstids start. Kontorer, gange mm. rengøres af ISS i løbet af arbejdsdagen. Der kan være aftalt særlige forhold lokalt. For information om særlige lokale forhold, kontakt Servicecentret.

Rengøringen skal vedligeholdes i løbet af dagen, og der skal overholdes en acceptabel standard, som er fastsat i kontrakten.

 

Hvad er der aftalt om den daglige rengøring på min arbejdsplads?

Lokalerne skal fremstå rene og indbydende. Rengøring udføres på frie og let tilgængelige flader

 

Vi vil gerne høre din mening!

Vi vil gerne høre fra dig, hvis du oplever en service, som ikke lever op til forventningerne. På den måde sikrer vi, at fejl og mangler bliver behandlet og udbedret korrekt. Samtidig kan vi bedre forhindre, at lignende problemer opstår for dig og dine kolleger i fremtiden. Vil vi selvfølgelig også meget gerne høre fra dig, hvis du har haft god serviceoplevelse.

 

Du kan give feedback via Serviceportalen, som du finder på forsiden. Hvis du ikke allerede har adgang til Serviceportalen, kan du kontakte Servicecentreret for at få adgang.

 

Hvis din henvendelse haster, så ret henvendelse til Servicecentret på tlf. 7281 3300.

Sidst opdateret 7. juli, 2020 - Kl. 09.17

Nødvendige (vis detaljer)

  • Systemcookies Episerver

Intern statistik (vis detaljer)

  • Siteimprove