Servicecenter i Hjørring set ovenfra

 

Hvordan kontakter jeg servicecentret?

Du kan kontakte os på telefon eller e-mail.
Tlf. 7281 3300

E-mail: fes-ktp-servicecenter@mil.dk

Husk, du selv kan booke mødelokaler og overnatning via mitFES. Forplejning bestilles via mail eller formularer på det interne netværk. 

 

Servicecentrets rolle og åbningstider fra 1. januar 2021

1. januar etablerede Ejendomsstyrelsen lokale ETAB-partnerelementer, og det betyder, at henvendelser om etablissementsdrift fremover håndteres lokalt på tjenestestederne. Find dit lokale ETAB-partnerelement her.

Servicecentret skal fra 1. januar koncentrere sig om booking af faciliteter og forplejning.

Samtidig ændres åbningtiderne:

  • Mandag         8.00 til 17.00
  • Tirsdag          8.00 til 15.30
  • Onsdag          8.00 til 17.00
  • Torsdag          8.00 til 14.00
  • Fredag           8.00 til 14.00
  • Lørdag           Lukket
  • Søndag          8.00 til 12.00

Akutte henvendelser uden for åbningstid

Du kan kontakte servicecentret uden for åbningstid, hvis du har en akut sag. Det kan være et sprængt vandrør, eller at du har smækket dig ude af din indkvartering. Her er telefonnummeret også 7281 3300.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg har brug for hjælp uden for servicecentrets åbningstid?

Hvis du har en akut sag, der ikke kan vente til næste dag, ringer du på servicecentrets telefonnummer 7281 3300. Du bliver omstillet til en vagttelefon, der hjælper dig med den konkrete sag.

Sidst opdateret 7. juli, 2020 - Kl. 09.18

Nødvendige (vis detaljer)

  • Systemcookies Episerver

Intern statistik (vis detaljer)

  • Siteimprove