For at blive leverandør til Ejendomsstyrelsen skal din virksomhed have en kontrakt med os. Det kan den få ved at afgive tilbud på de udbud, som vi løbende annoncerer.

 

Dette skal du vide, hvis du vil være leverandør

Udbud vi forventer at gennemføre

Forventet offentliggørelse

LP GAS tankanlæg Offentliggjort 14. marts – tilbudsfrist 14. april

PFAS forurening - oprensning etc.

Offentliggøres løbende (flere udbud)

Posthåndtering

Offentliggjort 20. marts – tilbudsfrist 11. april

Rammeaftale Arktis – rådgivning

Q4 2025

Rammeaftale Bygningsvedligehold

Q3 2025

Rammeaftale Etablering af ladestandere

Ukendt

Rammeaftale Vedligehold af tekniske anlæg

Q2 2025

Service og reparation af storkøkkener

Q4 2025

Teltservice

Q1 2026

Vikarydelser

Q2/Q3 2025

Vinduespolering

Q3 2025

Hårde hvidevarer og husholdningsmaskiner

Aftale indgået med POWER A/S

Betalingsløsning til Forsvarets kantiner

Offentliggjort 20. januar – tilbudsfrist 5. marts
Inventar Offentliggjort 3. februar – tilbudsfrist 17. marts

 

Vi offentliggør alle aktuelle EU-udbud på websitet TED:

 

 

Du finder aktuelle udbud og licitiationer ved at søge på "Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse".

 

Ejendomsstyrelsen vil gerne have indsigt i nyeste ideer og teknologiske muligheder for at udvikle og optimere vores kerneopgaver.

 

Vi ønsker derfor en bred dialog med virksomheder, brancheorganisationer, klynger, netværk og vidensinstitutioner om udviklingsorienterede tiltag relateret til drift og administration af Forsvarsministeriets arealer, bygninger og faciliteter. Det gælder fx inden for områder som grøn omstilling og automatisering.

 

Hvis din virksomhed har en innovativ ide eller teknologi, som du gerne vil præsentere eller udvikle i samarbejde med os, så kontakt vores Innovations- og Industrikontor på FES-KTP-INDUSTRI@mil.dk

At handle med Ejendomsstyrelsen er ikke det samme som at handle med en privat virksomhed. Vi følger Forsvarsministeriet indkøbsprocesser og det indebærer, at skal overholde reglerne i Udbudsloven og Tilbudsloven, når vi indkøber varer eller ydelser.

 

Lovgivningen er med til at skabe bedre konkurrence på markedet og sikre, at de offentlige midler udnyttes bedst muligt.

 

Du kan læse om de gældende regler, herunder EU’s udbudsregler, på Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens hjemmeside.

 

Sådan køber vi ind

Vores bygge- og anlægsprojekter planlægges og udbydes i tæt samarbejde med rådgivere. Projekterne bliver herefter ofte udbudt i hovedentrepriser, som løbende følges af en af vores erfarne projektledere.

 

For en række opgaver, fx håndværkerydelser, tekniske opgaver, eftersyn, affaldshåndtering, arealpleje og vintertjeneste, har vi indgået rammeaftaler med udvalgte virksomheder. En rammeaftale er en aftale mellem en eller flere ordregivende myndigheder og en eller flere leverandører, som fastlægger vilkårene for de kontrakter, der skal tildeles i en bestemt periode.

 

For mange virksomheder kan der være klare fordele ved at samarbejde for at opfylde betingelserne for at indgå en rammeaftale eller ved at blive underleverandør til en virksomhed, der allerede har en sådan aftale med os.

 

Hvis du er interesseret i at blive leverandør, anbefaler vi derfor at undersøge mulighederne for at indgå i en rammeaftale.

Hvis du vinder en kontrakt, skal du igennem en proces for sikkerhedsgodkendelse. Det er der lagt tid ind til i planlægningen.

 

Hvis du skal arbejde for Forsvaret, er det ofte et krav, at du skal kunne arbejde med klassificerede dokumenter eller have adgang til klassificerede områder. Det tages der højde for i udbudsplanen.


Sikkerhedsgodkendelsen laves af Forsvarets Efterretningstjeneste (FE). Du kan først anmode om sikkerhedsgodkendelse, når du har vundet en given kontrakt med Ejendomsstyrelsen.

Sidst opdateret 9. april, 2025 - Kl. 09.12