[Oprindeligt publiceret af Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse]

Servicecentret skal sikre en enkel adgang til styrelsens ydelser. Vi begynder i Nordjylland, og ved årsskiftet er det rullet ud til hele landet.


Dygtige servicecentermedarbejdere byder velkommen til et nyt servicecenter

”Ved at gentænke vores servicekoncept, tror vi på, at vi kan skabe mere værdi for vores kunder inden for de rammer, vi har til rådighed”, fortæller chef for servicecentret Pernille Seidelin.


Chef for servicecentret roser sine dygtige medarbejdere i åbningstale

Servicecentret er en del af et samlet servicekoncept, som Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse ruller ud i løbet af efteråret 2017. Den kommende tid skal Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse igennem en udvikling, som kan sammenlignes med den bankerne har været igennem. Kunderne skal kunne betjene sig selv online, når de har tid og mulighed. Og har de behov for hjælp står et servicecenter klar til at hjælpe.