MitFES billede af hånd der bruger iPad
[Oprindeligt publiceret af Forsvarsministeriets Ejendomsstyrelse]

Adgangen til mitFES er som tidligere via internettet på adressen mitfes.iss.dk. Har du tidligere gemt linket som webapp på en mobil enhed, vil denne igen virke. 

Første login efter nedbruddet
Ved første log-in er password ”123456789” uden anførselstegn. Du vil blive bedt om at ændre dette. Husk at vælge et kodeord du kan huske og på mindst 8 tegn. 

Oplever du, at du ikke kan logge ind, skal du kontakte Servicecenteret med det samme, i stedet for at blive ved med at prøve at logge ind. 

I mitFES kan du indmelde fejl på bygninger og teknisk udstyr, give feedback eller klage. Desuden kan du tilgå booking af indkvartering og kalender for mødelokaler.

Bestilling af forplejning og arrangementer
Vær opmærksom på at forplejning endnu ikke kan bestilles gennem mitFES. Dette gøres fortsat via kontakt til Servicecenteret.

Hvis du har brug for at foretage en ny bestilling, kan du kontakte Servicecenteret på telefon 72 81 33 00.

Booking af indkvartering
Der er fortsat lukket for booking af alle faciliteter af privat karakter – dette gælder også skydebaner og øvelsesterræner. Du kun må booke indkvartering og mødelokaler med tjenesteligt formål – husk at formål og kontaktinformation altid skal fremgå i dine bookinger. 

OBS: Følgende kaserner er del af COVID-19 beredskabet, og kan derfor ikke bookes i mitFES. Har du behov for indkvartering på disse etablissementer, skal du kontakte Servicecenteret:

  • Garderkasernen Høvelte
  • Høveltegård
  • Skive kaserne
  • Flyvestation Karup
  • Jonstrup

Hvis du oplever problemer kan du kontakte Servicecenteret på FES-KTP-SERVICECENTER@mil.dk